ÇEKÜD’ün önceki logosu bence güzel ve sade idi. Şimdiki logosu da çok güzel ve anlamlı.
Logoların bir hikayesi olmalı. Bir şeyler anlatmalı. Bu duruma en iyi örneklerden birisi olmuş.
Dünyanın 3/4 ‘ünün sularla çevrili olduğunu logodan okuyabiliyoruz.
Masmavi bir gökyüzü, masmavi bir deniz, yemyeşil bir yeryüzü mesajını anlayabiliyoruz.
Bilerek mi yapıldı bilmiyorum ama 90 derece sağa doğru çevrildiğin de bir insan figürü ortaya çıkması bence anlamlı ve başarılı.
Her ne tarafından bakarsanız bakın yeni yeni anlamlar çıkartabilirsiniz. Logo değişimlerinde eski-yeni kıyaslaması ve göz aşinalığı açısından ilk başta tereddütler yaşanabiliyor.
ÇEKÜD’ün sade, şık, pratik, kullanışlı web sitesinden sonra yeni logosunu da beğendiğimi belirtiyor ve uğraşanların, emek verenlerin eline gönlüne sağlık diyorum.
Musa ÇOBANER